PVE Warr //FURY//ARMS//PROT
FURY
Nikdy som nestudoval hit cap postav pretoze ako raidujete a ziskavate nove veci tak sa vam automaticky zvisuje aj hit rating > a ak mate napr t4 a do sektych zltych slotov si dae +10hit dost sa oslabite napriklad ja mam hit rating len z itemov + enchant na booty surefooted a mam 129 hit podla mna a mam to otestovane na grulla za a kZ to uplne staci vela for ale vravi ze hit cap na warra je 150 dalej oplati sa vam vasu postavu maxovat na dve strany a to je AP > a Crit povedzme ze mat crit 27%+ a AP 1800+ je z vas uz slusne dps (vapo ma 1930AP unbuffed a 31.30% crit) dalej ja stavujem na crit rating a obnovu z flurry talentu na haste znizuje rychlost weaponu o 25% takze ja vsadzam na crit v raide je dobre mat 35+ crit buffed(BOM,aglita mesko povedzme brusky na zbrane, flaska na agi) ak dosiahnete 35% crit a okolo 2500 ap buffed bez rapage a trinketov ste "fajn" a nemate co riesit samozrejme vzdy zalezi natom aky equip mate takze musite skusat jedlo na agi alebo na strength takisto flasky takisto gemy a enchanty,\\\ aby som nezabudol ja mam aj 600 staly ignore armor(ignore armor je t6 stat preto ho mam tak rad0 z procom executionera je to nejakych 1450 > co neni zle ked ma boss na sebe faerie fire od druida alebo dole 2500armoru od wara(sunder armor) ak je to cloth mate neuveritlene dmg hity (len an toto uz je potreba zul aman equip)
a posledna vec treba mat speedy weaponov +2.00sec aj v OH aj v MH odporucam executioner na MH a mongoose na offhand
tu je talent build http://madness-wowguildforum.php5.sk/talenty/talents.html?en&warrior&303050013020000000000000505010450501205311510000000000000000000000
PROTECTION
urcite sa vam uz dakedy stalo ze vam boss resistol taunt je to dost o drzku hlavne povedzme nalorak v ZA kde sa streiedaju 2 tanky takze odporucam 50 hit+(preto sa kazdy potesil ked otvorili ostrov QD a prisiel stit z hit ratingom a netrebalo farmit grula)
dalej da sa robit equip podla 2och veci > Vela HP mensie staty > nedodgnete tolko veci ale mate viacej HP cize jak dostanete DMG mate viacej rage na vyrobu viacej agrra setky enchanty aj gemy teda davate na stamina aby ste mali co najviacej HP > toto sa ale da robit z equipom ak mate uz troska lepsi equip povedzme full kara a grull equip ejake doplnky z ZA
druha vec > kto chce byt tank a chce byt dobry tank > tak ma rununu na cheste ward na stite obsrob 4000dmg> meso na staminu>brusku na zbrani. ale hlavne sa neboji pullovat tankovat aj 5 mobov naraz(ved healer podrzi!!) a byt vzdy 1 ked sa dakam ide> v neposlednom rade on je ten na ktorom sotji a pada cely raid takze byt vzdy full focused nemoze sa flakat ako my dmgeri
Dalsia vec je splnat farbu socketov davat farbne gemy tam by som odporucal robit sade gemy na 5defenze+7stamina a 10 dodge
na rukavice jednoznace 2%threat enchant(priklad povedzme ked ma boss tak 70%hp tank ma okolo 100000agra +2% =102000) 20 k agra to su pekne 2 krity opd maga elbo tak cim vacsi threat tyms a to zvysuje tie cisla su len na priklad moze to byt aj ovela viacej
dalej je to pomer dodge k parry a blocku > parry bude asi vas najmensi stat ale z toho si nic nerobte pretoze to neni az take dolezite pocul som ze block dmg na FW nefunguje a ked mne to ciselka vipisuje ktore som blockol tunak nemate moc ocom rozmyslat pretoze vam staty pridavaju veci a nemate moc co maxovat az na to dodge dozente to aspon na 22%+ vtedy uz sa da povedat ze daco ustojite
ak vas mozem porposti precitajte si taktiku na wowwiki ako sa najlepsie robi threat poradie spelov atd
poradie spelov z najvacsim threatov 1.shield slam 2.devastate .3revenge 4. heroick strike >>>>thunder clap, demoralize shout(tieto 2 pri tankovani viacerych mobov hlavne),a REND( pri tomto odporucam na kazdeho bossa udrzovat tuto dotku > pretoze za 10 minut boja to robi krasne agro)
talent build>http://madness-wowguildforum.php5.sk/talenty/talents.html?en&warrior&051003000000000000000000500000000000000000000055511033020103531351 ten 1 bod v rend talente mat nemusite ale ja hot am davam > ked som hraval na ofiku kazdy tank co mal t5-t6 mal takyto talent buidl mne sa to zo zaciatku nepacilo pretoze na tankovanie HCciek som aml iny nazor ale ked som zacal tankovat KZ zistil som ze nic lepsie neni:)
ARMS
je vela teorii o amrs v BG a v arene vsade sa hodi troska nieco ine > napr v arene sa oplati mat talent v tacital mastery co vam zachrani 15 rage ked menite stance > kvoli spell reflectu ked mozte niekho krasne zabit jeho vlastnym spelom ale kedze ja PVP nedrtim tak mam build na BG ktori sa mi velmi paci a vacsinou niesom posledny v dmgi v dmg( samochvala smrdi FUJ!!!!!!)
a tu je talent buildhttp://madness-wowguildforum.php5.sk/talenty/talents.html?en&warrior&050050203525100200212510505013100500000000000000000000000000000000
zabudol som ze v pve moze byt warrior aj arms >> kazdopadne sa to neda v s3 ani v brutal gladiatore > kedze je tam vela staminy a malo strength je to low v pve hodim sem jeden talent build ale kedze nikto asi moc nepozna slam buidly ani ako z tym hrat bude to asi len take iinformacne > na FW som videl vela krat ako bol arms warr v dmgi pod tankom len kvoli tomu ze mal spominany talent build co som ukazal vissie je linkhttp://madness-wowguildforum.php5.sk/talenty/talents.html?en&warrior&330050213525100000210000505000500521203000000000000000000000000000
arms warr v raide ale je vacisnou booster pre all mele clasu pretoze vdaka talentu blood frenzy je dmg zvyseny o 2% od kazdeho meelera co dodat ak ma arms warr v grupe feral druida a enha shamana a vie ovladat svoj slam tak moze vyownit kazdeho v dmg bez ohladu na clasu > co chce ale skill a hlavne ked mate slam build neda sa moc pobehovat kedze sa to casti> takze oprit jednoduchemu 3tlacitkovemu fury wariorovy je to troska napichu ak sa musi behat na bosovy:)
toto vse dakujem za porozornost help z equipom alebo gemami ci enchntami /w me ingame
Komentáre
Prehľad komentárov
do dodge by si nemal velmi prot war davat sockety, mal by mat do tykch 23%, lebo ked dodgnem utok tak sa pripravujem o rage a treath, nie nadarmo maju T sety robene bonusy na block efekty,
block: zvysuje dmg shield slamu, zaroven sa zvysi mnozstvo produkovaneho treathu.
nespominal si vobec nic o shield blocku, ten sa ma pouzivat ako sol, ked sa zapne tak by mal tank mat 100%+ block chance. To znamena produkovanie treathu a neschytanie rany, healeri sa nemusia natolko sustredit na tanka čo veľa krát može zachranit raid od wipu. S tymto som len chcel povedat že sa nema u prot wara vobec podcenovat block a neprehanat to s dodgom
dodge je nepriatel
(tank, 5. 9. 2009 21:48)